Ticker

6/recent/ticker-posts

SENARAI PEMAIN ARGENTINA DAN PERANCIS YANG BAKAL BERAKSI DI FINAL PIALA DUNIA QATAR 2022


Lionel Messi menegaskan tiada masalah dengan hamstringnya menuju ke pertemuan akhir Piala Dunia Argentina dengan Perancis pada Ahad.

Pemain berusia 35 tahun itu dilihat memegang belakang kakinya semasa kemenangan separuh akhir negaranya ke atas Croatia tetapi dengan cepat menegaskan dia berasa "sangat baik" selepas perlawanan.

Terdapat harapan Angel Di Maria akan cergas untuk persembahan selepas masalah kecederaannya, manakala kedua-dua Marcos Acuna dan Gonzalo Montiel akan tersedia selepas penggantungan mereka.

Bagi juara bertahan Perancis, Adrien Rabiot dan Dayot Upamecano tersingkir daripada kemenangan mereka ke atas Maghribi kerana sakit tetapi dijangka kembali pada masanya untuk Ahad.

Namun, memandangkan prestasi Ibrahima Konate pada separuh akhir, bintang Liverpool itu mungkin akan berusaha untuk memulakan.

KESEBELASAN UTAMA ARGENTINA : Martinez; Molina, Romero, Otamendi, Acuna, De Paul, Paredes, Fernandez, Mac Allister, Messi, Alvarez

KESEBELASAN UTAMA PERANCIS: Lloris; Kounde, Varane, Konate, T. Hernandez, Rabiot, Tchouameni; Dembele, Griezmann, Mbappe; Giroud

Post a Comment

0 Comments