Ticker

6/recent/ticker-posts

GUNS N' ROSES ADAKAN KONSERT DI SINGAPURA NOVEMBER INI

  



Legenda rock Amerika Guns N’ Roses bersedia untuk kembali ke Singapura untuk konsert satu malam sahaja. Ikon seperti Axl Rose, Slash dan Duff McKagan akan membuat persembahan di Stadium Nasional pada 12 November ini.

Ia masih belum diumumkan jika mereka akan menjadualkan lebih banyak konsert di bahagian lain di Asia Tenggara – tetapi mereka akan melawat Australia dan New Zealand, menurut syarikat hiburan langsung TEG Dainty dan G.H.Y Culture and Media.

Tiket akan mula dijual pada Khamis depan, 28 Julai jam 10 pagi melalui Ticketek, Hab Sukan dan GHY Culture and Media. Harga bermula dari $128 Dollar Singapore hingga $288 Dollar Singapore.

"Kami semua tidak sabar-sabar untuk kembali berniaga seperti biasa dan siapa yang lebih baik untuk menyertai jelajah stadium antarabangsa berbanding Guns N' Roses yang hebat! Menyaksikan barisan klasik Axl Rose, Slash dan Duff McKagan, bersatu semula, di pentas Singapura semasa jelajah Not In This Lifetime kumpulan bersejarah ini sebelum ini merupakan pengalaman yang tidak dapat dilupakan untuk peminat," kata Paul Dainty, presiden & CEO TEG Dainty.

Kali terakhir Guns N’ Roses membuat persembahan di Singapura pada 2017 sebagai sebahagian daripada jelajah Not In This Lifetime mereka. Pertunjukan di Pusat Pameran Changi berjalan lancar dengan 50,000 tiket terjual.

SUMBER: TIMEOUT.COM

Post a Comment

0 Comments