Ticker

6/recent/ticker-posts

Konsert Fenomena 30 Tahun Search - Fiesta Tawau Gemilang 2011

Sebelum kita bermula dengan Fiesta Tawau Gemilang 2011, ada sedikit artikel yang menarik perhatian kami dari Harian Metro online disini. Point utama yang kami tetarik ialah konsert search jelajah borneo (Tawau & Kuching) yang menelan ANGGARAN kos RM1.3juta. Bila Search dan RM1.3juta, kami pasti pihak penganjur akan mendapatkan sound system, stage serta lightning yang terbaik. Dan untuk makluman anda, ini bukan konsert bertaraf minus one. Jadi anda boleh sudah meletakkan pada persembahan mantap Search malam konsert nanti. Jujurnya, kami sangat teruja.!

Ok, Fiesta Tawau Gemilang 2011 ini akan berlangsung pada 24 December. Ianya pegisian di pagi hari. Banyak aktiviti yang akan di adakan yang akan menghangatkan lagi 24 December anda.

Aktiviti sebelah siang.
Fiesta Tawau Gemilang 2011
Lokasi : Perkarangan Stadium Utama Kompleks Sukan Tawau.
Tarikh : 24 Disember 2011.
Hari : Sabtu.
Masa : 9 Pagi hingga 5 Petang.
Aktiviti : Search Idol, Tiru Gaya Search, Autoshow (Kereta, Motosikal, Lori, Basikal), Sound Blast, Persembahan Kebudayaan dan Tarian Moden, Pameran dan Jualan Produk Tempatan.

Aktiviti sebelah malam.
Konsert Fenomena 30 Tahun Search
Lokasi : Stadium Utama Kompleks Sukan Tawau.
Tarikh : 24 Disember 2011.
Hari : Sabtu
Masa : 7 Malam hingga 11 Malam.
Artis : Stacy dan artis penari (artis persembahan pembukaan). Kumpulan Search.

Jadi, sekiranya anda datang awal dan tidak tahu mahu kemana, datang ke Fiesta Tawau Gemilang 2011 dan berkenalan dengan kami. Ok.??

Post a Comment

0 Comments