Ticker

6/recent/ticker-posts

Artis Tawau

Semalam kami menerima jemputan ke rumah Datuk Liew Yun Fah untuk jamuan sempena Tahun Baru Cina. Acara ini khas untuk persatuan persatuan belia Tawau. Dan kami datang atas tiket Tawaubloggers.



Kepada followers kami di Twitter, pasti terbaca tweet ini semalam. Ya, memang kami ada rakaman video Datuk Liew menyanyikan lagu Terima Kasih. Tetapi, memori kad kami sedang menghadapi sedikit masalah dan video tersebut sedang di recover. Kalau berjaya, kami akan upload untuk tatapan anda. Ini bukan kali pertama kami menyaksikan Datuk Liew menyanyikan lagu tersebut. Kali pertama ialah ketika Majlis Oscar Night anjuran SM Teknik Tawau di Hotel Promenade suatu ketika dulu.

Anyway, semalam ada beberapa orang yang kami rasa memang berbakat dalam bidang nyanyian.



Brader ini dari group Highway Star memang sebijik macam Mus dari kumpulan May. Suara memang sedap walaupun sedikit serak.



Ini ialah penyanyi benci tapi lindu rindu. Walaupun berbangsa cina, tapi dapat membawakan lagu melayu dengan baik. Suaranya pun manis.



Dan ini artis lelaki dari korea. Manakala yang perempuan pula adalah orang Tawau yang pernah bertanding di Taiwan dan mendapat top 6 kalau menurut informasi. Tapi kami tidak dapat nama kesemua artis tersebut. Jadi sesiapa yang ada informasi mengenai mereka, sila updatekan kami di ruangan komen ok.??

P.S : Genius. MPT patut buat begini.
P.S.S : Follow kami di twitter untuk updates dari Tawau. - Tawauonline

Post a Comment

1 Comments

  1. dari korea?wah,handsomenya dia...huhuhu..aku minat k-pop...klu jumpa dia memang mau begambar ngan dia.walaupun dia bukan artis :D

    ReplyDelete